وام فوری خودرو 09121087475

وام فوری خودرو 09121087475

وام با سند خودرو

دریافت وام با سند خودرو در وامخواه فقط در چند ساعت

وام با سند خودرو

وام فوری خودرو چیست؟

وام فوری خودرو وامی است که شما در ازای رهن سند خودرو معادل 80 تا 90 درصد ارزش روز خودرو را از ما وام خواهید گرفت. این روش دربانک ها ارائه نمی شود.

با توجه به افزایش روزافزون قیمت خودرو اکثر افراد توانایی خریدن آن را ندارند و به دنبال گرفتن وام برای خرید خودرو هستند.

یکی از خدمات بانک ها اعطای اعتبار برای خرید خودرو می باشد، اما در چند سال اخیر به دلیل نوسان زیاد قیمت خودرو این تسهیلات دیگر در اکثر بانک ها اراپه نمی شود. در حال حاضر تنها بانک سامان این تسهیلات را اراپه می کند.

لذا برای خرید خودرو باید به دنبال راهکار دیگری بود. ما در وامخواه برای اراپه تسهیلات به هم وطنان خود شرایط بسیار ویژه ای را در نظر گرفته ایم که با توجه به نرخ سود بانکی بسیار ارزنده می باشد. و بدون هیچ ضامنی می توانید در اسرع وقت وام خودرو خود را از وامخواه دریافت کنید.

وام روی سند ماشین به این صورت انجام می شود که شما با گرو گذاشتن سند ماشین یا خودرو سواری خودتا می توانید معادل با 80 تا 90 درصد ارزش فعلی ماشین خود سرمایه دریافت کنید.البته باید بدانید که خودرو شما چه مقدار ارزش دارد.به همین دلیل پیشنهاد می کنیم به سایت هایی مثل دیوار یا شیپور مراجعه کنید یا به نزدیک ترین نمایشگاه ماشین نزدیک محل زندگی خودتان مراجعه کنید و قیمت روز ماشین را از مسئول نمایشگاه خودرو بپرسید.

 

سوالات متداول

بله 

برای خرید خودرو نیز می توانید از وام خودرو استفاده نمایید.

تا ۶۰ درصد ارزش خودرو وام داده می شود.

سقف وام بستگی به توانایی پرداخت اقساط از سوی شما می باشد.

مبلغ اقساط و تعداد آن با توجه به توانایی شما در بازپرداخت در زمان مشاوره با همکاران ما مشخص خواهد شد.

برای این منظور می توانید با شماره های وامخواه تماس بگیرید.

در صورتی که مدارک شما کامل باشد تنها در یک روز کاری وام به حساب شما واریز می گردد.

برخی از بانک ها مانند بانک سامان تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان به شما وام خواهند داد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به این لینک مراجعه نمایید.

در شرایط حساس و دشوار اقتصادی کشورمان خیلی از افراد نیازمند تامین سرمایه هستند تا بتوانند از پس مشکلاتی نظیر بیماری های حساس و خطرناک، کمبود سرمایه برای شروع کار و… بر بیایند.در همین راستا باید اعلام کنیم که بیشتر خانواده های ایرانی دارای ماشین یا خودرو سواری هستند.اگر شما هم در این شرایط قرار بگیرید چه کار می کنید؟

شاید به فکر فروش ماشین سواری خود بیفتید.در این بازار احتمالا مدت زمان زیادی طول بکشد تا خودرو شما بفروش برسد و یقینا با قیمت خوبی نمی توانید آن را بفروشید و چون عجله دارید، قیمت ماشین شما پایین تر می آید.ما به شما راه دیگری پیشنهاد می کنیم. شما می توانید با گرو گذاشتن سند ماشین خود اقدام به گرفتن وام کنید. این راه بهتر از فروش ماشین شماست و در عین حال ماشین که سرمایه ارزشمند ایرانی ها است، در این شرایط برای شما باقی می ماند.

همین حالا با مشاوران وام خودرو تماس بگیرید.

۰۹۱۲۱۰۸۷۴۷۵

با داشتن هر خودرویی شما می توانید از 50 تا 80 درصد ارزش فعلی خود را از ما وام بگیرید. در حال حاضر کمترین خودروها نیز 200 میلیون تومان ارزش دارند و براحتی و با سند آن می توان مبلغ ولم مورد نیاز را تهیه کرد. با توجه به اینکه قیمت خودرو هر روز در حال افزایش است فروش خودرو کاملا غیر منطقی بوده و اگر خودرو خود را بفروشید شاید هرگز نتوانید دوباره حتی مدلی پایین تر را تهیه کنید.

پس برای دریافت مشاوره وام روی سند خودرو می توانید با شماره 09121087475 تماس بگیرید و یکروزه روی سند خودرو خود وام بگیرید.

امتیاز کاربران به این مطلب:

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۷ رای

29 دیدگاه دربارهٔ «وام فوری خودرو 09121087475»

  1. سلام
    مهدی هستم
    پراید ۱۳۱ دارم مدل ۹۷ به ارزش ۱۷۰ میلیون ، ۱۰۰ تومن وام میخوام یک ساله ، تنها ضمانتم همین ماشین هست ، امروز هم تا قبل از تعطیلی بانک ها ، میخوام 🙏
    راهنمایی میفرمایید

  2. روح اله یاری

    درود بر سروران ارجمند .بنده اتومبیل توسان هیوندایی مدل 2015 جفت دیفرانسیل موتور 2400cc دارم ولی پلاک منطقه آزاد بندرانزلی است آیا به بنده وام میتوانید بدهید.

  3. حبیب اله راهدار

    سلام با هرشماره ای که تماس می گیرم برای وام خودرو جوابگونیست .لطفا راهنمایی بفرمایید .ممنون

  4. سلام من وانت پیکان مدل ۹۲ دارم تازه خریدم هنوز سند بنام خودم نزدم ولی وکالت از فروشنده گرفتم ۷۰ تومان وام نیاز دارم خیلی ضرور به من تعلق میگیره این وام

  5. سلام یه ۲۰۶ مدل ۸۴ دارم که سندش به نام خانومم هست .البته خودمم چک صیادی دارم .حالا میتونم وام ضروری بگیرم؟ لطفا جواب بدین خیلی ضروریه .مرسی🙏

  6. درود پژو ۴۰۵ مدل ۸۲ دارم دسته چکم دارم ولی معمولیه صیادی نیست ایا مبلغ ۸۰ میلیون وام روی سند و چکم میتونم بگیرم ممنون

  7. کامبیز مقدم

    دوست عزیز وگرامی من درود
    رفيق گرامی ماشینم پراید مدل ۸۲ تقاضای تومن وام دارم به من تعلق می‌گیره

  8. درود وقت بخیر
    پراید مدل ۸۵ دارم وام خرید خودرو فوری متقاضی هستم.
    لطفن راهنمایی کنیین

    1. درود متاسفانه در حال رایزنی برای جذب نمایندگی وام در استان ها هستیم. ولی هنوز تبریز نماینده ای نداریم.

  9. سلام من ی پراید مدل ۸۰ دارم میخوام عوضش کنم آیا میتونم باهاش وام بگیرم من همین ماشین و دارم و ضامن و چک هم ندارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما تماس بگیرید
پیمایش به بالا