وام با چک صیادی

وام با چک صیادی 09121087475

وام با چک صیادی 09121087475

وام با چک صیادی

دریافت وام با چک صیادی در وامخواه فقط در چند ساعت

وام با دسته چک صیادی

وام با چک صیادی چگونه است؟

وام با چک صیادی همان وام با ضمانت چک شخصی صیادی است. امروزه با اجرای قوانین جدید چک های صیادی همه افراد موظف شده‌اند چک خود را در سامانه‌ای به نام سامانه صیاد ثبت نمایند. این کار باعث اطمینان بیشتر به کسی است که چک در وجه او صادرشده است. بانک قطعا در ارائه وام‌هایی که بدون ضامن و فقط با وثیقه چک است با دریافت چک صیادی نسبت به ضمانت وام و پرداخت اقساط وام، با ضمانت چک صیادی شما خاطرجمع‌تر و قاطع‌تر خواهند بود. در این مقاله در مورد وام با چک صیادی بیشتر توضیح خواهیم داد. 

اگر نیاز به دریافت فوری وام دارید و یا به دنبال دریافت وام بدون ضامن هستید می‌توانید از وام با ضمانت طلا یا وام در قبال طلا و یا وام با چک صیادی معتبر استفاده کنید. شما می توانید طلاهای خود را نزد ما گرو گذاشته و وام روی طلا دریافت کنید یا اینکه با چک صیادی به عنوان ضمانت کل مبلغ وام از ما وام بگیرید. وام با چک صیادی  به معنای وام جهت خرید کالا نیست بلکه به این معنی است که شما وام می‌گیرید و به عنوان ضمانت از چک صیادی خود استفاده می‌کنید. به همین راحتی. نه شما متضرر خواهید شد نه ما. 

حداقل و حداکثر مبلغ وام با چک صیادی 

ارائه وام با چک صیادی در  وامخواه در صورت نداشتن وثیقه هایی مثل سند ملک، خودرو یا سیم کارت  تا سقف مبلغ ۵۰ میلیون تومان و درصورت داشتن وثیقه های لازم تا یک میلیارد تومان پرداخت می گردد. دسته چک صیادی مورد نیاز جهت پرداخت وام با چک برای افراد ساکن تهران ۲۵ برگ و برای شهرستانی‌های عزیز ۶۰ برگ باشد. (البته در حال حاضر و ضمن عذرخواهی از عزیزان شهرستانی به دلیل تعدد متقاضیان از ارائه خدمات به استان های دیگر معذوریم.)

مدت زمان بازپرداخت وام چک صیادی 

بازپرداخت وام بدون ضامن با چک برای وام 50 میلیونی بصورت ۶ ماهه و برای وام های مبلغ بالاتر 12 الی 24 ماهه انجام می شود.. برای گرفتن وام با چک صیادی باید مشغول بکار بوده و گواهی اشتغال به کار داشته باشید. یا خود جواز کسب داشته و صاحب یک کسب و کار باشید.

شیوه دریافت وام با چک صیادی از مجموعه وامخواه 

به‌منظور دریافت وام با ضمانت چک صیادی ابتدا به مجموعه مراجعه کرده و پس از انجام مشاوره با کارشناسان وام مجموعه، مدارک لازم و چک صیادی را ارائه کرده و مبلغ وام مورد نظرتان را در کمتر از ۴۸ ساعت دریافت کنید.

برگه چک صیادی شما به عنوان ضمانت وام شما تا پایان بازپرداخت اقساط وام موردنظرتان در اختیار مجموعه قرار می‌گیرد.

 

وام با چک صیادی یکی از راه های دریافت وام سریع بدون ضامن است که فقط به دارندگان چک های صیادی بنفش اعطا می گردد. اگر به دنبال وام چک هستید. در این مطلب صفر تا صد وام چک را برایتان توضیح داده ایم. در صورت داشتن هرگونه سوالی می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید. کارشناسان وامخواه در ساعات اداری آماده پاسخگویی هستند.

خواهشمند است اطلاعات صفحه را با دقت مطالعه نمایید. نظرات در پایین صفحه همه روزه پاسخ داده خواهد شد. اگر سوالی دارید حتما از ما بپرسید.

اگر مبلغ وام چک دریافتی بدون ضامن تا 50 میلیون برای شما کم است و به مبالغ بالاتر نیاز دارید می توانید از راه های زیر برای کسب وام با مبلغ بالاتر استفاده کنید. با موارد زیر می توانید بدون ضامن و با ضمانت چک بگیرید به شرح زیر است:

گرفتن وام چک صیادی با ضمانت سند ملکی

شرایط دریافت وام چک صیادی و با ضمانت سند ملک از مجموعه وامخواه به اینصورت است که شما به اندازه  60 تا 80 درصد ارزش ملکی که به ضمانت می‌گذارید، با پرداخت کمی سود ماهانه به شرکت وامخواه این امکان را دارید که با ارائه چک برای اقساط ماهانه و ضمانت سند ملکی مبالغ بالاتری وام بگیرید.

دریافت وام چک بدون ضامن با ضمانت طلا

اگر در خانه طلا دارید، می توانید با ترهین طلای خود نزد وامخواه تا 80 الی 90 درصد ارزش روز طلای خود را با چک صیادی وام بگیرید. برای اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه وام طلا مراجعه نمایید.

اخذ وام با چک صیادی با ضمانت سند خودرو

شرایط پرداخت وام بی‌ضامن و با ضمانت سند خودروی و با ارائه چک صیادی مجموعه ما به اینصورت است که شما به اندازه ۶۰ درصد ارزش خودرویی که به ضمانت می‌گذارید، تنها با پرداخت چند درصد سود ماهانه ناچیز، وام سند خودرو بدون ضامن را دریافت می‌کنید.

 

چرا وام با چک صیادی بگیریم؟

وام با چک صیادی یکی از راه های خوبی است برای هنگامی که دچار مشکلی برای تهیه مبالغ کم هستید. در این مواقع گاها به فروش برخی از دارایی هایتان فکر خواهید کرد. در حالی که فروش دارایی هایی ها با توجه به تورم هر روزه یکی از اشتباه ترین کارها برای کسب نقدینگی است. یکی از راه های امروز برای دریافت وام یا سرمایه آزاد استفاده از چک صیادی بدون فروش و از دست دادن اموال می باشد.

 ما در وامخواه برای ارائه تسهیلات به هم وطنان خود شرایط بسیار ویژه ای را در نظر گرفته ایم که با توجه به نرخ سود بانکی بسیار ارزنده می باشد. و بدون هیچ ضامنی می توانید در اسرع وقت وام با چک صیادی معتبر خود را از وامخواه دریافت کنید. برای آگاهی از شرایط ویژه تماس بگیرید.

در ابن مدل وام شما کافیست تا مانند همه بانک ها و موسسات مثل دیجی پی و زرین پال و قسطی کلاب و … یک چک به ارزش کل مبلغ وام و خسارت عدم پرداخت به عنوان ضمانت نزد ما بگذارید. و وام خود را دریافت کنید و در پایان اقساط چک را از ما تحویل بگیرید.

سوالات متداول

در بانک ها این وام فقط به افراد با اعتبار بالای بانکی داده می شود. عملا اگر گردش حساب خوبی داشته باشید و بدهکاری بانکی به هیچ بانکی نداشته باشید، شما دارای اعتبار خوبی بوده و می توانید از بانک با چک صیادی تان وام بگیرید.

سقف وام بستگی به توانایی پرداخت اقساط از سوی شما دارد.

مبلغ اقساط و تعداد آن با توجه به توانایی شما در بازپرداخت در زمان مشاوره با همکاران ما مشخص خواهد شد.

برای این منظور می توانید با شماره های وامخواه تماس بگیرید.

09122010922

در صورتی که مدارک شما کامل باشد تنها در یک روز کاری وام به حساب شما واریز می گردد.

آپدیت آذر 1402 (در حال حاضر هیچ یک از بانک ها نه با سند ملکی نه با چک اجازه ارائه وام را ندارندو تنها واممی که در حال حاضر پرداخت می گردد وام از طریق سپرده گزاری پول به مدت 6 تا 12 ماه ایت تا عین پول را به شما وام بدهند.)در حال حاضر بسیاری از بانک ها طبق مصوبات هیئت دولت می توانند تا سقف 200 میلیون با چک صیادی وام دهند ولی متاسفانه به دلیل بودجه کم شعبات از ارائه این وام خوددرای کرده و مدت ها شما را در انتظار می گذارند.

-اصل كارت ملي متقاضي 

-همراه داشتن چک صیادی شما جهت اخذ وام

همین حالا با مشاوران وام چک صیادی تماس بگیرید.

09121087475

مزایای دریافت وام با چک صیادی از وامخواه:

مزایای وام با چک صیادی

1.حفظ ارزش سرمایه در مقابل تورم افسار گسیخته
2.عقد قرارداد رسمی
3.پرداخت فوری مبلغ وام
4.دریافت چک ضمانت بعد از اتمام اقساط
5.نگه داری چک ضمانت شما در صندوق امانات بانک
6.اقساط از 1 تا 12 ماه
7.بدون نیاز به ضامن

وام با چک صیادی

آیا فروش اموال صحیح است یا گرفتن وام با چک صیادی ؟

با توجه به تورم افسارگسیخته ایران فروش اموال از هر نوع آن چه طلا باشد چه ملک یا خودرو یا هرچیز دیگر بسیار غیر عقلانی بوده و شاید هرگز توانایی خرید مجدد چیزی که می فروشید را به دست نیاورید. لذا دریافت وام با چک صیادی بهترین راه برای تامین نقدینگی مورد نیاز شماست. در کشوری که تورم بالاست شما هرچقدر هم وام بگیرید به نفعتان است و هرچقدر بتوانید با آن وام ها دارایی بخرید، قطعا سال بعد خودرو، طلا ، ملک شما چند برابر شده ولی شما اقساط را به قیمت و تورم سال گذشته پرداخت می کنید.

 

چرا از وام خواه وام بگیریرم؟

مشاوره رایگان

برای دریافت هرگونه وام با چک صیادی می توانید براحتی با شماره 09122010922 تماس گرفته و بهترین و مناسب ترین وام را دریافت کنید.

عقد قرارداد محضری

کلیه مراحل ارائه وام به متقاضیان در محضر سند شده و بصورت قرارداد قابل ارائه به شما عزیزان می باشد. کلیه جزئیات در قرارداد قید می گردد.

شفافیت مالی

تمام روند کار، مبالغ، سودها و زیان عدم پرداخت بطور کامل همان ابتدا به اطلاع شما رسیده تا بهترین تصمیم را در رابطه با دریافت وام بگیرید.

عدم نیاز به ضامن

تنها ضمانت شما برای دریافت وام دارایی شکا بصورت سند ملک، خودرو و یا سیم کارت های دارای ارزش همراه اول می باشد. براحتی با داشتن اینها می توانید وام بیش از 50 نیلیون دریافت کنید.

کدام بانک‌ها وام با چک می‌دهند؟

در حال حاضر بانک های زیر به افراد دارای رتبه و اعتبار بالا و برخی از مستمری بگیران شناس  خود شعبه وام با چک صیادی را اعطا می کنند.

بانک ملی

بانک مسکن

بانک کشاورزی

بانک توسعه صادرات

پست بانک

بانک تجارت

بانک ملت

موسسه مهر ایران

بانک صادرات

بانک توسعه تعاون

مستمری‌بگیران یا شاغلین دولتی یا خصوصی بسته به شرایطی که هر یک از بانک‌های فوق درنظر گرفته‌اند و با توجه به میزان رتبه حساب در اعتبارسنجی خود  بین 50 میلیون تا سقف 100 میلیون می‌توانند وام با چک صیادی دریافت نمایند.

 

بروزرسانی مهم در شهریور 1403

طبق گزارشات مردمی رسیده به کارشناسان ما در وامخواه، در تماس های تلفنی مردمی متوجه شدیم که متاسفانه با توجه به اینکه کابینه دولت جدید به تازگی روی کار رفته اند و قطعا در سال آینده با تورمی هولناک روبرو خواهیم شد. در حال حاضر هیچ یک از بانک های دولتی و خصوصی با هیچ شرایطی تامشخص نشدن شرایط اقتصادی وزارت خانه های جدید وام پرداخت نمی کنند.

به این مطلب امتیاز دهید.
5/5

امتیاز کاربران به این مطلب:

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲۳ رای

155 دیدگاه دربارهٔ «وام با چک صیادی 09121087475»

    1. خیر در صورت حضور در محل دفتر و ارائه مدارک محل سکونت و احراز کد پستی وام به شهرهایی غیر از تهران نیز داده خواهد شد. وام با چک صیادی برای همه استان ها است.

        1. درود محمد عزیز
          برای اطلاع از این موارد بهتره با شماره های موحود در همین صفحه تماس بگیرید چون سوال شما بستگی به شرایط شما داره و بهتره با مشورت با کارشناسان و بررسی شرایط شما در پرداخت اقساط این اعداد رو دربیارین.

      1. علی سنگ صبور

        سلام من از مشهد هستم ۳۰ ملیون الازم دار م با چک صیادی بانک ملي بنام خودم میشه وام بگیرم

      2. سلام خدمت دوستان گرامی بنده چک صیادی دارم وبا وانت پخش مواد غذایی هستم جواز و معرفی نامه مشغول به کار ندارم ایا وام میتوانم بگیرم

  1. سلام
    راه دوره و آمدن به تهران میسرنیست
    برای این مورد راه حلی دارین؟

      1. گواهی کسر حقوق ، چک صیادی ، قرار داد محل کار ، همه چیز دارم کارمند هستم ۱۵ سال سابقه فقط ۲۰ تومن وام می خوام یکساله ، فیش حقوقی همین مقدار است فقط تهران نیستم

        1. با سلام رضای عزیز متاسفانه به دلیل شلوغی و تعدد وام ها و درخواست ها توانایی ارائه وام به عزیزان در استان های دیگر رو نداریم.

          1. علی سنگ صبور

            سلام من از مشهد هستم ۳۰ ملیون الازم دار م با چک صیادی بانک ملي بنام خودم میشه وام بگیرم

  2. محمد جواد شرفی

    با سلام وام سه ماهه میخواستم مبلغ 4ملیون چک صیادی دارم ب منم وام تعلق میگیرد شرایطته خاصی دارید یا نه آدرس دفتر را میدهید

      1. ببخشید من چکم صیادی نیست
        فرهنگی هستم
        به ۵۰ تومان وام احتیاج دارم
        امکانش هست ؟

  3. جهانگیرناصری

    باسلام به همین راحتی اگرباشه چقدرخوبه من برای خریددستگاه نیازدارم واینکه چقدرخوب توضیح دادین جای قدردانی داره کارتون خداخیردهد

    1. امیر عزیز سلام
      بله تا هر مبلغی امکان پرداخت وام وجود داره شما با سند ملک، خودرو، سیم کارت و حتی طلا می تونید معادل 70 تا 90 درصد اون رو وام دریافت کنید.

  4. سلام خسته نباشین من ۲۱سن دارم و به نامم دسته چک دارم ولی چون تاحالا وام نگرفتم اعتبار بانکیم پایینه کلا راه حلی دارین؟

    1. درود میلاد عزیز
      مهم نیست شما چند سالتون هست. مهم اینه که چقدر از پس پرداخت اقساط بر میاین. چون همونطور که میدونید در صورت عدم پرداخت اقساط و پاس نشدن چک و برگشت خوردن چک کلیه حساب های شما مسدود خواهد شد.
      پس لطفا برای کسب اطلاعات دقیق و بررسی شخصی توان خودتون با کارشناسان ما تماس بگیرید.

  5. سلام من۳۵تومان پول کم دارم برای پول پیش خونه می خوام چک صیادی هم دارم گرفتنش به چه صورته و چند روزطول میکشه و چقدر محسابه میشه وام مثلان ۳۵ چقدر باید پس بدیم

  6. محرم جباری هودر

    سلام خوبین وقت بخیر من ازاذربایجان غربی شهرستان سلماس مزاحم میشم خودمم متاهلم ودوفرزنددارم خداخیرتون بده بدجوری به وام 50میلیونی نیاز دارم خواهش میکنم اگه امکانش هست دستموبگیرین خودم راننده اسنپ هستم چک صیادی دارم آیا میشه بایک فقره چک بهم وام بدین ممنون میشم از لطفتون

  7. سلام. میخواستم بدونم که باید مبلغ وام رو حداکثر تا 12 ماه تسویه کنم یا برای این مورد هم میشه مذاکره کرد؟ ممنونم.

  8. سلام من حساب وچک صیادی بانک سینا دارم امکانش هست باچکصیادی بانکسینا ازبانکدیگری وام بگیرم

  9. سلام من ۱۰۰تومان نیاز دارم برای پیش خونه چک صیادی دارم چندروزه انجام میشه باتشکر

        1. سلام دوست عزیز
          قبلا داده میشد ولی در حال حاضر تعداد برگشتی ها زیاد شده و دیگه امکانش وجود نداره.

  10. عرفان اکبری نژاد

    سلام وقتتون بخیر ممنونم از شما عزیزان که این شرایط رو فراهم کردید واسه رفع مشکل هموطنان برای دریاف وام ولی ای کاش مدت بازپرداخت رو بیشتر میکردید

  11. محرم جباری هودر

    من ازاذربایجان غربی میخوام بیام خواهشن اگه وام باچک می‌دین من بیام09142972348واینکه سندخودروبه اسم خانمم هستش اگه من تنها بیام مشکلی نیست و همه مدارک هویتی خودم وخانمم رابیارم چون واقعاً راهمون دوره نمیتونم خانمم رابیارم

  12. سلام خسته نباشید من ۱۸۰ میلیون وام میخواستم چک صیادی بانک تجارت دارم خواستم بدونم برای دریافت وام فقط چک لازم یا باید ضمانت دیگه ای هم باشه ؟
    ممنون

  13. سلام
    اول اینکه با چک شخص دیگر میتوان وام دریافت کرد یاخیر ممنون میشم جواب بدید
    دوم اینکه تا سقف ۲میلیارد با چک میشود ؟

  14. سلام ببخشیدمن حدوداسال ۹۴دسته چک معمولی گرفتم وگردش حساب زیادی نداشتم وامسال ۱۴۰۲چک صیادگرفتم خواستم ببینم برای وام پول پیش خونه میخام ۵۰الی ۱۰۰تومن بهم تعلق میگیره یاگردش حساب باید داشته باشم برگشتی هم ندارم اصلا

  15. با سلام .اگر سند تک برگ برای ملکی در شمال داشته باشم تا چه میزان از ارزش ملک وام تعلق می‌گیرد و اینکه آیا فقط سند را در رهن شما ببرم کافیست یا حتما باید چک هم تقدیم کنم؟

  16. سلام
    میشه بفرمایید در مورد چک ضمانت که نزد شما بابت تضمین وام میمونه برای پایان اقساط،و استرداد چک تضمین شما چجوری ضمانت برگشت چک و به مشتری میدید ممنونم

  17. سلام اصلا واسه شهرستان که ندارید وام رو فقط تهران هست لطفاً آگهی سایت تون رو اصلاح بفرمایید

  18. سلام خسته نباشید
    من وام ۲۰۰میلیونی فوری دارم
    و چک صیادی معتبر دارم
    الان من بخوام ۲۰۰میلیون رو بردارم فقط چک نیاز هست ؟؟
    وآیا میشه تعداد پرداخت اقساط رو افزایش داد؟؟؟
    میشه دقیق جواب بدین
    فیش حقوقی و حکم کارگزینیم بخوایین موجوده

  19. سلام بنده چک صیاد دارم حسابم هم خوبه ۷۰ تومان یک ساله چقد سود داره و باز پرداخت به چه صورته؟

  20. معصومه دمیرچلی تهران

    سلام دوست عزیز خواستم ببینم 500میلیون تومن وام میخوام
    درصد سود وام ها چقدره

  21. سلام وقت بخیر با کدوم شماره شما میشه ارتباط گرفت هر چی تماس میگیریم کسی پاسخگو نیست. ممنون

  22. نقی برهان

    سلام در تبلیغ موسسه شما ذکرشده وام بانک صیادی پرداخت می فرمائیدولی درتماس باشماره ذکر شده فرمودند درقبال رهن سند خودرو،اگرفقط باچک وام میدین پس از هماهنگی خدمت برسیم

  23. سلام وقت بخیر ،من زنگ زدم گفتن فقط تهران قبول میکنید، بنظرتون این تبعیض نیست،مگه ما ایران زندگی نمیکنیم ،مگه همه هموطن نیستیم؟

  24. سلام. من امروز کفش فروختم عمده و چک سه ماهه گرفتم به مبلغ 90 میلیون. وضعیت حساب کسی که چک داده هم سفیده و برگشتی اینا نداره. آیا میتونم چک رو بدم به شما و به ازای کسر درصد مورد نظرتون بقیشو پول نقد دریافت کنم؟

  25. سلام

    پورسانتی است یا نرخ بانکی یا نرخ خاص خودتون

    اگر نرخ خودتون هست چند درصد ؟

  26. سلام وقتتون بخیر.من اصفهان هستم،چه مدارکی لازمه برای احرازکدپستی بیارم…جمعه هاهم تشریف دارید؟

  27. سلام وقت بخیر
    برای دریافت 500 میلیون تومن وام، به جز چک چه ضمانتی لازمه؟؟

      1. سلام خوبین وقت بخیر برای ۴۰ میلیون ی چک کافیه و ساوه هستم و جهت یک ساله شدن قسط

  28. سلام
    نظرات را خواندم به شهرهای دیگر هم وام میدهید اماتماس گرفتم فرمودید فقط تهران

  29. سرمایه با چک برای شهرستان هم فرمودید پرداخت میکنید
    بنده تماس گرفتم فرمودید خیر فقط تهران

  30. سلام خسته نباشید من 250تومان نیاز دارم خیلی شدید .باید چیکار کنم ..بوشهر زندگی میکنم .کار گر هستم و بیشتر سه یا چهار تومن نمیتونم قسط بدم میتونید برام کاری کنید

  31. سید محسن روزبان‌

    با سلام.
    چک صیادی بانک‌سپه دارم‌ و مبلغ ۳۰ تومن لازم دارم مدارک چی نیاز هست بیارم با خودم و خیلی فوری نیاز دارم برای راه اندازی کارم.اگر یکروزه بشه عالیه.با تشکر

  32. سلام.وقت بخیر مدل ماشین مهمه واسه گرفتن وام.من پراید ۷۹ دارم میشه از سندش برای وثیقه استفاده کنم

  33. عبدالعزیز شه بخش

    سلام خسته نباشید من وام صدمیلیونی میخواستم برای پول پیش خونه چک صیاد بنفش بانک سپه دارم فیش حقوقی دارم حقوق 13 میلیون میگیرم بسیجی طرح امنیت هستم آیا به من وام میدن تشکر

  34. عبدالعزیز شه بخش

    سلام خسته نباشید من وام ص میلیونی میخواستم برای پول پیش خونه چک صیاد بنفش بانک سپه دارم فیش حقوقی دارم حقوق 13 میلیون میگیرم بسیجی طرح امنیت هستم آیا به من وام می‌دن تشکر

  35. نوید مصطفی زاده

    سلام یک و نیم میلیارد تا دو میلیارد وام می خوام و بابت هر قسط یه چک صیادی بهتون میدم آیا مقدور هست براتون،شهرستان مشهد هستم،

    1. با سلام
      متاسفانه به دلیل شلوغی زیاد درخواست ها از ارائه خدمات به سایر استان ها معذوریم ولی با سند ملکی این رقم ها قابل پرداخت هستن.

  36. سلام بنده اصفهان زندگی می کنم می خواستم بدونم میتونم یه وام ۷۰ میلیون بگیرم

  37. من دوباره تماس گرفتم و جواب دادن و گفتن که فقط با تهران کار میکنن
    من گفتم از نوشهر هستم ولی قبول نکردن
    فاصله نوشهر تا تهران 2 ساعت هم نیست

  38. سلام من چک صیادی بانک صادرات دارم کرج زندگی میکنم آیا برای گرفتن 250میلیون وام فقط چک کافیه؟

    1. در حال حاضر به دلیل برگشت خوردن زیاد چک ها در کنار داشتن چک نیاز به تضمین دیگری هم هست مثل سند ملکی- سیم کارت همراه اول و یا سند خودرو یا طلا

  39. خسته نباشید جناب بنده ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلیون وام نیاز دارم
    دسته چک هم دارم ماهانه تا ۱۵ تومنم قسط میدم
    شرایط ب چ صورته متاسفانه هرچی تماس میگیرم کسی پاسخگو نیست

    1. دوست عزیز سلام بهترین ساعت برای تماس صبح از ساعت 9 تا 10 هست که خلوت تریم. متاسفانه بنده به عنوان ادمین اطلاع دقیقی ندارم و برای جزئیات باید با دفتر تماس بگیرین.

  40. دوست عزیز من پیام گذاشتم ولی اینجا انگار نیومده موفق نشدم تماس بگیرم باهاتون صحبت کنم چون جواب داده نشد
    بنده ۳۰۰ تومن میخواستم شرایطش رو میشه بگید

  41. سلام خسته نباشین
    ۱خطهمراه گذاشتین و تمام؟من چکنو بانک صادرات دارم دقیقا همون چک صیادی فقط کاغذی نیست
    مشکلی نداره؟

    1. سلام .این خط همراه رو 5 نفر پاسخ میدن منتها تعداد تماس ها بسیار زیاده از اینکه معطل شدین عذرخواهی میکنم.

  42. بازتاب: همه چیز درباره دریافت وام با ترهین طلا – فرنیوز،پایگاه خبری استان کرمانشاه / farnews.ir

  43. آرمان شریفی

    سلام من فقط چک صیادی دارم نه ضامن میتونم جورکنم نه سند دارم و۱میلیاردپول لازم دارم برای خرج عروسی وجهیزیه وپیش پول خانه ایامیتونم به همین اندازه وام بگیرم؟؟بهره هرچقد باشه مشکلی نیست چون بدجوربهش نیازدارم

  44. سلام من 150تومن نیاز دارم واسه توسعه کسب و کارم میخواستم بدونم با یک فقره چک این مقدار رو بهم میدید یکساله؟ ضمنا حتی یک چک برگشتی هم ندارم

  45. سلام من سند ۲۰۶ دارم به نام خودم چک صیادم دارم
    چقدر میتونم وام بگیرم؟

    1. درود
      اگر تهران هستین تماس بگیرین خودروی شما کارشناسی قیمت بشه بعد خدمتتون میگن که چقدر میتونید وام بگیرید

  46. سلام ببخشید وام آزادباچک صیادی ومدارک شغلی کارمندبه شهرستان تعلق می‌گیرد یاخیرفقط تهران و کرج

  47. سلام یعنی من خودم شاغلم شرکت نفت وچک صیادی دارم وام کالا یک روزه باچک صیادی ومدارک شغلی که خودم شهرستان زندگی میکنم میدن یاخیرباتشکر

  48. سلام ساکن تهران هستم کارمندم ۱۴سال سابقه چک صیادی دارم و فیش حقوقی نیاز به ۲۰ میلیون وام دارم

  49. سلام من چک دارم وشاغل هستم 50تومن وام میخوام فردا بیام چه مدارکی میخواد بیارم

  50. سلام وقت بخیر
    من یه وام ۱۰۰م تومانی میخواستم و از شرایط مجموعه تاجایی که مطالعه کردم تنها دسته چک رو دارم و شغلم فروشندگی هست ،و نه سند ملک یا الباقی مدارک رو ندارم خواستم ببینم امکان دادن وام هست بهم یا خیر
    این مبلغ برای خرج عمل جراحی میخوام
    از تهرانم

    1. درود دوست عزیز
      متاسفانه روی دسته چک به تنهایی نمیتونیم وام بدیم. دلیلشم بدقولی و کلاهبرداری اشخاصی هست که وام گرفتن و چک هاشون همه برگشت خورده. البته که با پیگیری قضایی وکلای ما مجبور به برگردوندن وام خواهند شد ولی متاسفانه دیگه نمیتونیم بدون ضمانت با چک به افراد بدون ضمانت شغلی وام بدیم.

  51. سلام برای گرفتن وام 100 میایونی که دسته چک صیادی تهران دارم وساکن اسلامشهر هستم کفایت میکند ومدت بازپرداخت وسودش چقدر میباشد

  52. مهران زندیان

    چقدر توضیحاتتون کامل بود دستتون درد نکنه همینکه مطلب بروزه عالیه

  53. سلام..
    من ۳۰ میلیون فوری نیاز دارم
    ماهی ۱۲۰۰ با یارانه میخواستم پرداخت کنم چک صیادی هم دارم
    منزلمم شاهین شهر
    میشه وام بگیرم با این مبلغ قسط یا خیر؟
    ممنون میشم جواب بدید؟

  54. محمد صادق صنعتی فولادی

    درود
    در وحله اول از همه شما عزیزان بابت حل مشکل مردم تشکر و قدر دانی میکنم بااینکه شما هم فکر و در آخر فکر سود و منافع خود هستید ولی این کار شما جای تشکر دارد
    دوم اینکه تهران ایران نیست راه حل های بگذارید که کل ایران از این خدمت ارزشمند شما بهرمند شوند مثلاً از کل اعتبار 30درصد تهران 70درصد مناطق دیگر
    و اما من 50تومن به صورت فوری احتیاج دارم
    کارمند خصوصی هستم
    چک صیادی دارم
    فیش حقوقی دارم
    و محل کارم شهرستان کرمان هستش
    و خودم اهل خوزستان
    آیا امکان این وام و اعتبار را دارم
    سپاسگزارم از شما
    محمد mssf

    1. جناب فولادی عزیز سپاس از نظر پر محبتتون
      ولی واقعیت اینه که د رحال حاضر شرکت های زیادی در این حوزه فعال هستند ولی بنا به دلایلی که الان خدمتتون عرض میکنم امکانش نیست.
      اگر شخصی از شهرستان و با آدرس شهرستان بیاد تهران وام بگیره و نتونه وام رو پرداخت کنه، طبق قانون ما باید به شهر ایشون بریم و از دادگستری همون شهر اقدام به شکایت کنیم. متاسفانه از این دست موارد زیاد اتفاق افتاده و خب کار رو برای ما سخت کردن. لذا به ما حق بدین که با توجه به تجربیات گذشته نتونیم در خدمت عزیزان در سایر شهرهای ایران باشیم.

  55. سلام من 20 تومن خیلی فوری احتیاج دارم سفته میتونم بدم… وقت ندارم برای معوقه اجاره خونه است. وگرنه ازودیعه که بنام شخص دیگه ایه وفقط قصد کمک داشته کسرمیکنه

  56. سلام
    وام صدمیلیونی نیاز دارم کارمند آموزش و پرورش هستم چک صیادی بنام خودم هم دارم در استان اردبیل زندگی میکنم
    چجوری میتونم این وام رو بگیرم

  57. با سلام و خداقوت
    بنده در استان‌ هرمزگان هستم ، کارمندم ، چک صیادی هم دارم ، 200 میلیون وام میخواستم ، چجوری میتونم تهیه کنم ازتون

  58. سلاپم وقت بخیر من واسه رهن خونه شدید گرفتار شده ام ۸۰ میلیون میتونم ازتون وام بگیرم ؟؟؟
    رتبه اعتباریم B2 هست وچک صیادی دارم ـ
    از تبریز هستم ممنون میشم اگر راهنمایی بفرمایید

  59. درود وقت بهیر بنده خانمم چک صیادی دارند و یه موسسه زبان رواجاره کردن البته مجوزش رو و اجاره ملک به نام خودشون هست باتوجه به توضیحاتم میتونن از این وام استفاده کنن؟
    سپاسگزارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما تماس بگیرید
پیمایش به بالا