وام میلیاردی با خودرو

  • وام میلیاردی با خودرو یکی از راه های رسیدن به رقم های بالا برای تامین کسری بودجه در امور کاری شماست. امروزه برای گرفتن وام از بانک ها باید مراحل طولانی و سختی را پشت سر بگذارید تا بتوانید از بانک ها وام میلیاردی بگیرید.

    برای گرفتن وام میلیاردی روی خودرو باید دارای خودرو سواری با قیمت بالای یک میلیارد باشید. از آنجایی که الان در بازار اکثر خودروهای خارجی بالای یک میلیارد قیمت دارند. پس اکثر افراد واجد شرایط دریافت وام میلیاردی در اردیبهشت 1402 خواهند بود.

    با افزایش قیمت هر روزه دلار و نابسامانی قیمت خودروهای خارجی اصلا فروش خودرو برای جور کردن پول به صرفه نیست.

    نکات و شرایط اصلی مربوط به گرفتن وام میلیاردی با خودرو

     

    • نداشتن چک برگشتی در هیچ کدام از بانک ها
    • سند خودرو نباید هیچ مانعی برای خرید و فروش داشته باشد.
    • سند خودروشما باید در دفاتر اسناد رسمی به ثبت رسیده شده باشد.
    • بعد از درخواست وام میلیاردی که می خواهید به وسیله سند خودرو آن را بگیرید بهتر است که تمام مدارک مورد نیاز بانک مذکور را تهیه کرده و آنها را با هم به بانک تحویل دهید تا با بررسی کارشناسان ما وام شما را به حساب شما واریز کنند.
    • متقاضی وام میلیاردی نباید هیچ نوع وام پرداخته نشده ای نداشته باشد. چون وام گیرنده تا وام قبلی خود که فرقی نمی کند در چه بانکی است را تا تسویه نکند نمی تواند این وام را بگیرد.
    • سربلند بیرون آمدن از کارشناسی قیمت کارشناسان بانک

     

    توجه کنید که بانک در مرحله اول با دریافت مبلغی ملک شما را برای کارشناسی ارسال می کند و کارشناس بانک با در دست داشتن کپی سند به محل ملک مراجعه کرده و آن ملک را کاملا از هر نظر بررسی کرده و آن را قیمت گزاری می کند تا بانک بداند چقدر از بانک می توانید وام بگیرید.

    پس قبل از هر چیز باید ارزش ملک شما میلیاردی باشد تا بتوانید روی آن ملک وام میلیاردی دریافت کنید.

    ولی همانطور که دیدید دریافت وام میلیاردی از بانک کار هر کسی نیست ولی ما در وامخواه بدون لحظه ای معطلی روی سند خودرو وام میلیاردی بدون ضامن خواهیم داد.

     

    کدام بانک ها با سند خودرو وام میلیاردی می دهند؟

    در حال حاضر هیچ بانکی روی خودرو وام نمی دهد. ولی در زیر لیستی از بانک هایی که روی سند ملک مسکونی وام می دهند را می بینید.

    • دادن وام میلیاردی با سند مسکونی توسط بانک تجارت :

    بانک تجارت این طرح به نام طرح تسهیلاتی پویا نام گذاری کرده است که آن را به تمام مشتریان خود که فرقی نمی کند حقیقی یا حقوقی هستند ارائه می دهد. مبلغ وام در بانک تجارت بستگی به معدل حساب مشتری دارد و هر چه معدل حساب آن ها زیادتر باشد مبلغ وام اشخاص حقیقی و حقوقی هم بیشترین مبلغ تعلق می گیرد. کسانی که قصد گرفتن این وام را دارند باید در یکی از شعبه های بانک تجارت شهری که در آن ساکن هستند یک حساب جاری و یا یک حساب کوتاه مدت داشته باشند و تقریبا حدود یک ماه از سپرده اشخاص گذشته باشد تا وام را در طرح قالب عقد مرابحه به افرادی که خواهان وام میلیاردی هستند پرداخت شود. اشخاص برای گرفتن این وام در بانک تجارت با شرایط گفته شده می توانند سند ملکی خود را برای ضمانت وام به بانک ارائه دهند و وام خود را دریافت کنند. نرخ وام میلیاردی در بانک تجارت ۱۵ درصد است و بازپرداخت آن از ۱۲ تا ۳۶ ماه می باشد. هم چنین بانک تجارت برای دادن وام های میلیاردی با سند باید شخص وام گیرنده هیچ نوع چک برگشتی و اقساط عقب افتاده در هیچ کدام از بانک های کشور داشته باشند و یکی دیگر از شرایط مهم این نوع وام باید سند ملکی شش دانگ آن به اسم خود وام گیرنده باشد.

    نرخ سود وام میلیاردی در بانک دی ۴ درصد است و بازپرداخت آن به صورت ۳۶ ماهه می باشد و متقاضیان برای گرفتن این نوع وام باید اول یک حساب سپرده قرض الحسنه داشته باشند و بعد تقاضای وام میلیاردی با سند ملکی را بدهند. شروط اصلی و مهم بانک دی برای دادن وام میلیاردی با سند ملکی به متقاضیان داشتن یک ضامن رسمی و سند ملکی که باید به اسم خود وام گیرنده باشد، محسوب می شود.

    یکی از تسهیلاتی که توسط بانک صادرات برای مشتریان خود ایجاد کرده است دادن وام میلیاردی با سند ملکی می باشد و نرخ سود آن را هم ۱۸ درصد با بازپرداخت ۳ ساله معلوم کرده است. متقاضیان این نوع وام در بانک صادرات بدون معرفی کردن ضامن رسمی برای گرفتن وام با داشتن سند ملکی که به اسم وام گیرنده باشد وام خود را در کمترین زمان بگیرد. هم چنین به سما یادآور می شویم که نباید در هیچ بانکی از کشور چک برگشتی و اقساط عقب افتاده وامی داشته باشید.

    • دادن وام میلیاردی با سند ملکی توسط بانک ملی :

    اگر قصد گرفتن وام میلیاردی دارید و ضامنی برای گرفتن وام خود سراغ ندارید می توانید از طرح بانک ملی که دادن وام میلیاردی با سند ملکی است، استفاده کنید. پس متقاضیان وام میلیاردی با داشتن سند ملکی می توانند به یکی از شعب بانک ملی در محل سکونت خود مراجعه کنند و با ارائه دادن مدارک مورد نیاز برای وام به بانک ملی در کمترین زمان وام میلیاردی ره از بانک دریافت کنند. نرخ سود وام میلیاردی با سند ملکی در بانک ملی ۱۸ درصد و بازپرداخت آن تا سه سال می باشد.

    • دادن وام میلیاردی با سند در بانک ملت :

    این بانک یکی دیگر از بانک هایی است که با ارائه دادن سند ملکی خود به آن جا مراجعه کرده و تقاضای گرفتن وام میلیاردی را بکنند. نرخ سود این وام ۱۸ درصد و بازپرداخت آن به صورت ۵ ساله است. کسانی که خواهان این وام هستند نباید سند ملکی آنها هیچ گرفت و گیری داشته باشد.

    • دادن وام میلیاردی با سند مسکونی توسط بانک رسالت :

    این طرح در بانک رسالت هم امکان پذیر است و نرخ سود وام در این بانک ۱۸ درصد و بازپرداخت آن ۵ ساله می باشد. برای درخواست وام میلیاردی در بانک رسالت باید در ابتدا درخواست خود را در اینترنت بانک رسالت ثبت کرده و در مرحله بعدی یک حساب برای دریافت وام داشته باشید. سند مسکونی که باید به این بانک ارائه دهید حتما باید معتبر و در دفاتر رسمی ثبت شده باشد.

    امتیاز کاربران به این مطلب:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۳ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    با ما تماس بگیرید
    پیمایش به بالا