وام طلا در تهران

  • وام طلا در تهران یکی از راه‌هایی که برای جذب سرمایه‌ی فوری وجود دارد. این نوع وام یک فرصت عالی برای افرادی است که سند ملک یا خودرو ندارند و برای دریافت وام های بانکی قادر به سپرده گزاری پول نقد نیستند.  شما می‌توانید بدون نیاز به ضامن، در کوتاه‌ترین زمان ممکن وام طلا تهران را دریافت کنید و از مزایای آن بهره‌مند شوید. برای دریافت وام طلا تهران، این مقاله را تا انتها به دقت مطالعه فرمایید.

    وام طلا تهران

    شرایط وام طلا در تهران

    موسسات مالی مختلفی هستند که اقدام به پرداخت وام طلا تهران می‌کنند. هرکدام از این موسسه‌ها شرایط متفاوتی را برای ارائه تسهیلات ارائه می نمایند. بنابراین متناسب با این شرایط، امکان اخذ وام فراهم می شود. آنچه در ادامه ارائه خواهد شد، مختص به شرایط  وامخواه می‌باشد.

    مزایای وام طلا :

    وام طلا مزایای زیادی داشته که در زیر برخی از آنها را بر می شماریم:

    • وام طلا نیاز به هیچ ضامنی ندارد.
    • این وام در همان روز درخواست در کمتر از یکساعت به شما داده می شود.
    • وام طلا تهران سقف مبلغی ندارد.
    • این نوع وام نیاز به چک و سفته ندارد.
    • پرداخت وام تا 100% ارزش طلا
    • بازپرداخت 1 تا 36 ماهه متناسب با شرایط بازپرداختی خودتان
    وام طلا تهران

    به ازای طلای موجود چه مبلغی را می‌توانم دریافت کنم؟

    از پرتکرارترین سوالات کاربران و برخی از افرادی که برای دریافت تسهیلات مراجعه می کنند، این است که به میزان طلایی که دارم چقدر وام تعلق می‌گیرد. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که تسهیلات وام طلا تهران دقیقا به اندازه‌ی طلای شما می‌باشد. در واقع شما به میزان 100% ارزش طلاییتان برای دریافت وام ارائه می‌دهید، تسهیلات دریافت می‌کنید. میزان گرم طلای شما در مقدار ارزش روزانه طلا ضرب شده و معادل آن وام دریافت می کنید.

    میزان اقساط وام طلا در تهران؟

    این سوال بستگی زیادی به توان شما برای پرداخت قسط ماهانه دارد. میزان اقساط مورد نظر نیز متناسب با مبلغ دریافت وام متفاوت خواهد بود. به همین دلیل تعداد اقساط و میزان آن، مناسب با سرمایه شما تعیین شده و بعد با مشورت شما با کارشناسان ما مشخص می شود.

    آیا طلا را بفروشیم یا با آن وام طلا بگیریم؟

    سوالی که ذهن برخی مشتریان را بعد از دانستن شرایط دریافت وام طلا تهران به خود مشغول می‌کند این است که طلای خودمان را بفروشیم یا یا با ارائه آن وام بگیریم؟ پاسخ به این سوال بستگی زیادی به علت دریافت این وام و نیاز شما وشرایط بازپرداخت شما دارد. اما با توجه به شرایط اقتصادی کشور فروش طلا کاری غیر عاقلانه است. و با دریافت وام شما هم به مبلغ مورد نیازتان رسیده اید و هم طلای خود را حفظ کرده اید.

    بارها پیش آمده که مجبور شدیم مقداری طلا بفروشیم و بعد از مدتی همان مقدار طلا را خریداری کرده‌ایم. با کمی دقت متوجه می‌شویم که در این بین خسارت مالی زیادی به ما وارد شده است. خسارت‌هایی مانند مالیات، اجرت، افزایش قیمت طلا و …

    گاهی به دلیل دردسرها و مشکلاتی که در دریافت وام از جمله : داشتن یک ضامن معتبر، ارائه چک و عدم تامین سرمایه ، عملا امکان دریافت وام برای بسیاری از افراد وجود نخواهد داشت. به همین دلیل در این شرایط ، سرمایه شما ضامن اعتبار شما خواهد بود و در کمترین زمان می‌توانید به وجه نقد دست پیدا کنید.

    وام طلا تهران

     

    چه مدت پس از ارائه طلا می توان وام دریافت نمود؟

    وام طلا در تهران جزو وام‌های فوری و سریع می‌باشد. شما در کمترین زمان ممکن و با مراجعه به شعبات وامخواه در شهر تهران و ارائه طلا به همکاران ما در همان روز وجه معادل ارزش طلا را دریافت می کنید و هیچ نیازی به ضامن ندارید.

    وام طلا تهران

     

    امتیاز کاربران به این مطلب:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    با ما تماس بگیرید
    پیمایش به بالا